Savotta ei ole kovin pieni.
Ensin piti saada kaikki hommat, jossa tarvitsee nosturia, valmiiksi. Sitten saada paatti suuliin. Laikkailin pressukatoksen, jonka olin hitsannut traileriin, pois.
Tuo Valmetti on hyvä peli siirtelyyn, voimakas ja näppärä.
Sitten vähän vaurioiden tutkailua ja tekniikan rakentamisen suunnittelua.
Kansi on hieman vaurioitunut, yksi lauta on noussut ylös.
Kyljet ovat hieman mustuneet.
Ikkunan kehys on aika huonossa kunnossa.
Ylipäätänsä kansirakenteet ovat aika paljon kärsineet, mutta annan niiden olla. Yritetään ensin päästä vesille ja teen niille sitten jotain.
Aika inhottavan näköinen sisänäkymä, tuo karkoittaa helposti luotaan.
Ajattelin vaihtaa vaijeriohjauksen uudenaikaisempaan, mutta en taidakkaan. Tuo on niin hieno, ruorin takana on messinkikoneisto.
Vannasputki ja akseli tulee teettämään paljon pohdintaa ja työtä.
Kiinni ruostunut akseli. Joutuu irroittamaan peräsimen akselin ulos saamiseksi. Ei kiva homma yhtään. Mallailin kumilaakerillista osaa liukulaakerisen tilalle.
Onneksi on jotain sentään oppinut. Siivoa työmaa, on paljon helpompi aloittaa.
Sinne sitten pitäisi kone saada.
Moottorin sain puhallettua ja maalattua. Ei ole ihan pieni homma, ennenkuin tuo on saatu tuolta maalaamosta veneeseen ehjänä.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti